2009-07-23

Grattulerar på födelsedagen


Ja, idag är de din stora dag.. Allt känns tomt, känns som jag har glömt något.. Jag har glömt göra något hälsa på någon grattulerat någon..
Freddie.

Är en riktigt jobbig dag, men tror ändå att han är med oss här i allt vi gör. De är fortfarande så fruktansvärt tomt, du finns på bilder och på filmer men jag vill ha mer.. Jag är kanske egoistisk, jag menar där fanns tydligen någon högre makt som ville ha honom ännu mer.. Nån som vi inte kunde resonera med.. Jag kan ju fortfarande såga med handen på hjärtat att hade de gått hade jag bytat, tror han hade haft lite mer att erbjuda än vad jag har. Men jag har ingen talan
Så vi grattulerar vi grattulerar vi grattulerar våran FREDDIE idag men blommor och blad vi firar hans dag ja vi grattulerar våran Freddie idag!

Menmen, Fivi !

Du ska inte någonsin tro att vi glömmer bort dig. Jag kommer i helgen och ger dig present, så som de ska vara..



Nu ska jag göra midda har varit i skolan hela dagen, är långa dagar.. Men vad gör man inte för ett sketet körkort..


Och Carola, jag har vattnat Albert och matat blommorna åt dig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar