2009-07-07

YesYes där ser man hur en bra dag helt plötsligt blev en sämre dag..
Hur en fin dröm, en glad dröm för en gångs skull blev oomtyckt och nedlagd igen..
Mitt huvud går åt två olika håll.. Vet inte vad jag ska göra tänka eller tro.. De går inte att diskutera de för de blir bara mitt fel då.. eller så ska vi skärpa oss men gör orecis samma sak igen..

De är gjort. Beprövat och misslyckat innan , ett antal gånger innan ..

Jag vet inte längre.. Jag vill men vafn kommer jag palla med sånt här skit varje jävla skit dag..
Vi får se.. Semester snart lite distans.. Lite betänketid.. Lite av varje..

Sitter och kollar på Jaksson 5 nån film tydligen.. Rätt intressant.. Men ska nog gå en runda nu snart när den är färdig.. John ligger och sover ändå..

Kan undras hur de gick för Jimmy idag, han var på en lägenhets visning i Lödde.

Hittade ett fint hus i höör som jag hade kunnat drömma om att få äga.. Hade varit så jäkla härligt .. Men de är stort och rätt dyrt går på nästan 3 milj.. Men drömma kan man väl göra iaf..
De finns på hemnet, Grönalundsv 21. 10 rum :)
Menmen de var bara en dröm..
Dax för att gå tillbax till verkligheten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar