2009-08-18

18 Augusti 2009


Ja då sitter vi här igen.. Frågan är om jag har något nytt vettigt att skriva igentligen..
Men mest troligt inte..

Ska till malmö festivalen imorgon med sniglarna, ska bli trevligt om man bortser från att de är i malmö :P men de ska bli skoj att träffa dom igen, var ett tag sen alla var samlade. Så får vi se om de blir lite drickande och lite skitsnackande ;) Ska dock jobba på torsdag igen så så sent blir de inte.

På fredag är de sen dax ! Min och Johns lilla mys semester sker, vi sticker på freda och kommer hem på söndag någon gång, ska kanske svänga in om ullared på vägen hem om vi har tur :) Ska ju som sagt till Göteborg, Quality hotell .
Ska bli super mysigt en hel helg helt utan världen bara honey och jag. :)

Vi håller på att fixa till min lilla Opel som jag kommer att köra sen när jag väl fått mitt dyra jävla körkort, får baslåga inkopplad inom de snaraste ^^
Längtar sen har jag ju nallen jag fick av svärfamiljen när jag klarade teorin och Sofias små skor som ska hängas in när jag är redo för att köra, Vilket jag hoppas är snart!
* Håller tummarna igen *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar