2009-08-06

Halva vägen gången...


Ja då har jag snart varit igång med arbetet i en vecka. Möttes av jätte bra nyheter redan måndag morgon, då chefen snällt berättar att jag har september ut sen är jag en av de många som blivit varslade ! men tack .. har precis lagt ut hur mycket pengar som helst på ett körkort och nya ytterdörrar o.s.v men ska börja leta nytt redan nu så får vi se vad som händer och sker.

På tal om körkortet så fixa jag den jäkla teorin i tisdes, kändes hur jäkla skönt som helst. Trodde många gånger att jag inte skulle få mitt kort just för att jag haft svårt med teorin. Men som sagt jag klara den ! =D Mycke var tack vare John för han hjälpte mig mycket fast jag var idiot trött på de.. :P

Nu är halva vägen gången så nu ska jag bara förhoppningsvis klara körningen på tisdag med. Annars är de bara upp på hästen igen, för kortet ska jag ha denna gången, kosta vad de kosta vill .. Inom vissa gränser då förstås..
Menmen de var allt från mig för denna gången, ses och höres nåsta gång !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar