2009-10-16

16 okt -09


Japp IlliJapp IlliJapp...
Fick snackat ytterst lite med far idag..
Gav inte så mycket.. Han kände inte igen mig på min visningsbild.. :S
Fick en ny bild på honom, han har väl inte ändrats så mycket som han sa
själv me..



Ikväll blir de partay med mina söta sniglar, ska glömma allt elände och bli stup full ! Och ha hur kul som helst ! Tänker till och med ! ! ha högklackat ! haha men har extra skor med för säkerhets skull ;P

På lörda fyller lille Jocke 17 år! Så de blir kalas sen lite senare kommer svärfar med familj och hälsar på oss, hjälper till att slänga ut duch kabinen ! ( Äntligen ) Och såklart äter med oss.
På sönda ska John spela boule och jag ska mest troligt ligga mega bakfull, eftersom jag måsta skjuta upp de under lördan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar