2010-03-07

2010-03-07


Var och hälsa på lille Emil igår! Så söt och så liten.. Var ju rädd att jag skulle ta sönder honom.. Men är jätte glad för Maria & Jocke´s skull och stora syster Matilda var stoltare än någonsin! =) Är ju såklart sugen på att få vår nu me, hihi berättade min hemlis för sniglarna så nu är de ute till dom flesta.. Är ju som sagt GRAVID =) Vecka 9 så de är fortfarande rätt så tidigt.. men hoppas och håller tummarna på att allt ska gå bra och att vi kan få en liten bebis i oktober! <3

Körde hem Micke och Jimmy från jägers inatt, ringde vid halv 3 och fråga om jag kunde hämta dom för dom andra hade stuckit utan dom . . Och vad gör man inte för sina fulla små store brödrar =P
Sen upp tidigt idag och köra John så han kan spela boule och lämna mig helt ensam idag.. Så vad ska jag hitta på idag dag då.. ?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar