2010-03-14

2010-03-14


Jaha, då var Saaben historia, skulle kolla på bo i lund när den plötsligt inser att den inte vill leva mer och börjar dö på motorvägen.. KUUUUUUUUUL !! Jag skratta, Moar var tyst och försökte lugna John som blev tosig xD haha. Sussi & Matte kom och hämta oss, så vi kom till lund köpte en dricka sen körde vi hem igen! =) Vilket äventyr, och fy fan vad dom kör på motorvägen.. =S haha

MEN en bra sak i de dåliga är ju att jag får hem, Audin tidigare äv förväntat. Hon står nu här utanför och bara väntar på att jag ska köra henne! <3

Ska kanske kolla bio idag istället, fast nu ville gärna Sussi och Matte följa med från början! =P
"I Love you Chuck Morris " Tänkte vi se iaf!


Haha skit kul ju, jag berätta för Josephine att jag var gravis.. Allt hon kunde säga var i princip du är ju knäpp, du vet om at du inte ens är 21.. MEN jag är glad så tyck alla andra vad ni vill! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar