2010-04-25

2010-04-25


Okej lite kortfattat nu då!

Har jobbat hela helgen, har dock kört "firma bil" Och det har varit gött väder så de har inte gjort så mycket. Har blivit RÅ dissad av *** idag, ganska skönt att hon bara är vikarie nu för tiden.. Hade dock varit trevligt att veta vad man gjort för att bli dissad.. Menmen..

Moar är fortfarande inlagd stackaren, dom ska ha henne där inne till tisdag iaf vad vi vet nu.. Är så synd, fick fira sin 55 års dag där inne, med fastande mage, tror inte hon har fått äta något alls förresten på säkert 3 dagar. Bara de rälia droppen.. Hoppas hon får komma hem snart så vi kan fira henne ordentligt.

När jag skulle gå in på sjukhuset så innan dörrarna så är där några bänkar man kan sitta på och så, mest patienter som sitter där. Där såg jag Freddie sitta med en annan kvinna.. Fy fan vad de högg till i magen på mig.. Tänkte han sitter ju där ju! Han är inte borta han sitter där! Han hade sjukhus kläderna på sig och inget hår på huvudet, men jag såg att de var Freddie som satt där och kolla tillbaks på mig.. <3>



Jaha vad mer då.. Jag blir gammal på lördag.. Shit redan 21 år helt ofattbart.. =/ När börja tiden gå så snabbt egentligen.. Hör av mig om tider och så ang lörda för dom som är i behov av de..


Går in i vecka 17 på onsdag.. Där går allt me skit fort.. Redan vecka 17.. Längtar ju till v.20 för då är de ultraljud ! =)

Nej nu ska vi börja göra lite mat, lille Jocke ska äta hos oss me. Han ( som är 17 år) Har precis varit och hämtat en bortskänkes husvagn xD Kör han där i sin Epa med ett litet husvagnsägg bak till haha =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar