2010-05-06

2010-05-06


Då är det idag de smäller.. Måate säga att jag faktiskt me är ganska nervös.. Hoppas verkligen att han säger att han vill köpa huset även efter besiktningen.. *hoppashoppashoppas*

Sen har vi ju bara två hus kvar som vi ska kolla på, ett i Hörby idag och sen ett i "big city Tjörnarp " på fredag. Spännande att kolla, och fantisera =)


Är inne i vecka 18 redan, fan vad veckorna går fort, när man räknar.. Var inte så länge sen de bara var vecka 8 och jag nervöst ringde till barnmorskan för att bli inskriven..

Tyvärr är de inte alltid som tiden går fort, jag vill att de ska vara den 17 maj idag så jag kan få se min lilla plutt.. För jag är lite dum, har börjat inbilla mig att de inte är något där inne, jag är bara tjock.. Gjorde till och med ett nytt graviditets test här om morgonen för att kolla.. Såklart visade den direkt att jag var med barn .. Men ändå.. =P


Här gått och blivit förälskad i Lady Antebellums musik. Så jävla vackert allt hon sjunger, eller de jag hört iaf..


Yes I'd rather hurt than feel nothing at all.
It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.
And I said I wouldn't call but I'm a little drunk and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.
I just need you now.
I wonder if I ever cross your mind.
Oh baby I need you now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar