2010-09-06

2010-09-07

Sömn är verkligen överskattat.. Vem behöver sömn nu när magen är så jäkla stor att den bara är i vägen överallt.. ?! Nej inte jag iaf..

John åker ifrån mig i morgon bitti igen.. Linköping eller något sånt, så kommer han hem antingen på torsdag eller fredag.. Så jag är ensam hemma.. Kul.. =/ Stora fasan är att bebisen vill komma ut just dom dagarna han är borta med, vad gör jag då.. Vem ringer jag då för hjälp.. =S Herregud, nej den får bara stanna kvar där till nästa vecka iaf.. 


Letar efter en artist också som blev känd på Bornholm, och inte någon annanstans. Han var "känd" runt 1945 så är de någon som har ett förslag på hur jag ska hitta honom så är de bara att höra av sig ! Har redan kollat youtube och där finns han inte med. Fortsätter att googla, men de är inte heller så lätt.. Men jag ska inte ge upp hoppet än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar