2010-09-12

2010-09-12

Jaha.. Blev väl inte riktigt som jag tänkt mig.. =/
Trodde verkligen inte att de skulle kännas så.. hade ju ändå förberett mig på att dom mest troligt skulle göra så.. Eller nej, inte alla.. Men antar att jag bara var tråkig och dom var roligare, jag dricker ju inte än på ett tag.. 
Och kanske överreagerar jag me, har ju lite extra hormoner i kroppen.. 
Men kan inte hjälpa de, kändes som ett jätte svek och en fet jävla smäll mitt i huvudet.. =/ 

Men men.. jag hade ju nästan tänkt tanken redan innan.. =/
Vet inte hur jag ska förklara de heller för jag tror inte någon förstod hur jag kände mig.. tyvärr.. Men de är väl de kastet jag får stå helt enkelt.. 

Idag ska jag och älskling ut och se om vi hittar några fin kläder till mig som jag ska ha på bröllopet.. kanske muntrar upp en lite, eller så drar de ner en ännu lite till .. usch.. jag tycker inte om söndagar sen innan men denna är fan inte bra heller.. =/

2 kommentarer:

  1. Anna, det är du som betyder mest! Jag kan förvisso inte tala för andra, men får jag välja så väljer jag dig ALLA gånger! Jag förstår din känsla mycket väl(om jag förstått det rätt vad det är du skriver som förstås) och jag förstår att du känner dig bakbunden o sparkad på, tror dock inte det var riktigt det som var i åtanke och jag ska göra allt för att inte jag ska få dig att känna så. Hoppas du hitta några fina kläder till din vackra kropp. Kramar i massor!

    SvaraRadera
  2. Och förresten! Du är inte tråkig!! Tro aldrig det!

    SvaraRadera