2010-10-27

2010-10-27

Egentligen känner jag att jag inte har tid att sitta här och skriva.. Elias sover så antingen skulle jag sovit jag med, eller fixat med disken, tvätten städningen och allt som nu finns.. 
Men jag pallar inte nu.. 

Elias har börjat sova i sängen med oss, så han slipper vagnen ett tag. Jätte mysigt för jag får sova hos mina två favorit pågar i hela världen. 
Nackdelen är bara att båda pojkarna ligger och brer sig, så trots att vår säng är SKIT stor så är där inte så himla mycke plats för mig.. 
Men som sagt så är de mysigt, jag vet var jag har dom.


John har skaffat facebook, något jag aldrig trodde han skulle göra, han börjar till och med bli lite fast och kollar titt som tätt.
Ska tvinga honom att köra till "Jättekul" idag i Lund och hitta några leksaker till lilleman, han behöver något färgglatt att titta på bland annat, sen börjar han bli så stor och bara växer hela tiden så någon mysig pläd att ligga på på golvet och kanske krypa på lite senare =) 
Men nu börjar han vakna så de är dax att inta rollen som mattant =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar