2011-01-10

Vad var de sagt nu igen..

Glappen Blir stora i mellan mina blogg tillfällen tycker jag.

Har inte varit hos barnmorskan med Elias på ett tag, var dock intresserad av hur mycke han vägde, så vi har gjort en gubbe åt honom på wiiet här hemma. Faktiskt rätt häftigt en de är baby vikt me, så stämmer den så väger han 6,9kg nu. :-)

Och imorgon börjar John jobba igen, efter en skön ledighet tillsammans med oss. <3 Har ju också varje måndag ledig nu me så de är ju skönt!

Annars då, jag har gått ner förvånansvärt mycke i vikt, för att inte röra på sig och hel amma så går de rätt bra, är nere under 60 sträket för tusan! Var riktigt länge sen man var de, de var år sen sist.

Har också kommit igång med matandet av Elias, han äter nu vanlig mat, eller har gjort de ett par dagar iaf. Tänkte sluta amma när han är runt halv året, tycker de är lagom faktiskt. 6-7 månader sen är han för stor för de tycker jag.

Ja sen blir de på ökning i svärfamiljen, nr 8 kommer snart. Spännande och se vad de blir!

Nu ska jag sova lite till.
God natt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar