2011-06-17

2011-06-17

Elias sover middag, och jag läser lite i psykologi boken. Stora provet idag, sen är kursen avslutad, så vi får se hur de går. Kan ju säga så mycket som att jag är mest troligt inte godkänd, det var de jag kom på igår, och därav mitt senaste inlägg. :-/
Trodde att jag skulle klara av att läsa upp mina betyg, men tyvärr....


Imorgon är sista gången för babysimningen också, är ju rätt så sorgligt för de är jätte mysigt.

Imorgon åker vi till Bornholm äntligen! Ska bli så skönt att komma bort och bara njuta med min familj och familjen, Tjörnarp, Hellberg`s Moar och Bella.
Har packat den ena väskan nu, i princip med bara Elias grejer. Men de är ju första semestern med honom, så jag har egentligen ingen aning om vad som kommer behövas eller inte, MEN bättre att ha för mycke än för lite :-)

Nu ska jag läsa lite till. Och sen kanske börja stor städningen, för vad är skönare än att komma hem efter en semester, till ett ren städat hus ?!

Lät jag kanske gammal där ;-)
Men de är sant!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar