2011-06-28

2011-06-29

Jaha, John har åkt till jobb, Elias ligger och rumlar runt som bara den här sidan om mig. Jag är jätte trött men inte han så jag tvivlar på att vi kommer sova mer idag. :-/ Sen har jag fått fruktansvärt ont i ryggen sen allt grävande igår. Helvetet vad de gör ont kan jag ju säga, gräver inte mer nu på ett par dagar, får vila upp mig så mellan gångerna känns det som.


Sen har jag ju lillasyster Liza sovandes på soffan här utanför :-) hon kom igår och ville stanna tills imorgon, alltid mysigt!
Idag ville hon gärna till stranden om det var fint väder, och lomma är närmast sa John, men hur fan hittar man dit då!? :-S


Men om en timme så ska jag ringa bvc om Eliasens alla utslag på rygg och nacke. Vet inte vad det är för något.. Nån sa att det kanske kunde vara mjölk allergi.. Men jag vet inte...

Och imorgon ska jag ringa min lärare för det slutliga betygs samtalet.. Är nervös inför det faktiskt, fick ju faktiskt godkänt på teoriprovet, kryss i taket !
Så vi får se hur det går med allt, ska ju som sagt inte ha för höga förväntningar då jag vet hur det brukar sluta.

Nu ska vi väl gå upp, tror de är de lillchefen vill Iaf!

Så godmorgon på er alla! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar