2011-10-10

2011-10-10

Idag fyller min älskade farmor år! Stort grattis till henne, får åka in där en dag och grattulera och även visa upp Eliasen som varken hon eller morfar träffat än. :-)


Idag har vi myst, gårdagen blev helt misslyckad och allt var kaos. John var på fotboll hela dagen och jag hade Elias ensam, vilket inte är ovanligt iof. Men igår så, var längesen jag grät så mycke. Hela dagen blev skit för jag bara grät, stackars Elias. SÅ idag gott gjorde jag de, vi åt lunch hos Lindell`s sen åkte vi till burlöv center med Sussi och Liam. Fick köpt lite kläder och lite leksaker till lilla älsklingen. Även en julklapp! :-) sen bjöds vi på middag av Hellberg'S.

Lite dyr, men lyckad dag! <3

Har en massa tjavs i min familj nu, så denna dagen var riktigt mysig. <3


Nu ska jag mysa med Elias som inte somnat än <3

Så blir de bad imorgon med Sussi och Liam :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar