2011-10-28

2011-10-28

Nu sitter jag här igen, ännu en vecka som snart är slut. Tiden går så jäkla fort ibland..

Även om en liten del av mig vill att tiden ska gå ännu fortare, så vill en större del att den ska bromsa lite. Elias är ju så stor nu redan, sen han börja gå har han blivit så stor... Min lilla älskling !

Och snart är det jul me, vi ska mest troligt hålla i den här hemma, med allt vad julen innebär. Julgrann julpynt och både svenskt och Dansk julbord ! Får se hur de kommer gå, hoppas ju på att en massa saker ska ordna upp sig innan julen så alla kan vara med och mysa med oss, för vad är julen om inte en familjehögtid <3

Herregud detta blir ju också Elias andra julafton..

Min familj, Julen 2010

   
Mina killar <3
När min lilla Elias älskling vaknar ska vi köra till skolandan och köpa varma och goa stövlar åt honom så han kan gå ut utan att frysa om fötterna. <3

Och i helgen, ja, vad händer då. John har ju börjat jobba igen, andra dagen idag, så får se han vill nog lägga lister och sätta dörrkarmarna. Men de blir ju också babysim =)
Sen vet jag inte mer, hoppas iaf på en lyckad helg!

Fortsatt trevlig vecka på er alla ! <3

Vi hjälps åt i vår familj <3

Hur mysigt som helst att bada med pappa <3

Ja som sagt, han är ingen bebis längre <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar