2011-10-31

2011-10-31

Nu har har vi ställt tillbaks klockorna, alla löven på träden har färgats gul/brun/röda och imorgon går vi in i november månad.
Tiden går, som jag hela tiden påpekar, för fort.

Nu sitter jag här, John har färgat mitt hår för andra gången. Han tyckte de blev fint så får väl lita på honom.
Kul ändå att jag har tjatat om mitt svarta hår i kanske 3,5 år eller något, och nu har jag precis blonderat det :-P
Men får jag själv välja så är det svart jag egentligen vill ha. ;-)
Menmen...

Blir kanske kanske kanske ullared på måndag, bara John och jag, om vi hittar barnpassning såklart, men de ska väl inte vara speciellt svårt ;-)

Kollar på friends with benefits som min kära syster fixat till oss :-)
Helt okej hittills!

Trevlig kväll på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar