2011-11-29

2011-11-29

Äntligen är min kurs Etik och livskunskap färdig! Blev godkänd, och helt ärligt är jag överraskad att jag fick de, då jag inte har lagt ner mycke tid på de.

Men iaf nu är jag färdig med två kurser av en miljon iaf så är en bit på vägen ;-)


Nu ska mysa med min älskade son ett tag och sen ska han och jag börja fixa inför ikväll då Cissi Angelica Pernilla och Camilla Emmelie och lille Devin kommer och myser lite.


Har även haft besök utav Åkerholms, så nu har vi fått upp en luft luft här, ska bara ha hit en elektriker också som kan koppla in den!

20.000 kr fattigare, bara sådär :-P gött ju...


På torsdag förresten, den 1/12 ska Elias gå på disco nere på öppna :-) Hans förstå någonsin ska se vad han tycker om de! Varar ju bara i en kvart men ändå! ;-)


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar