2011-12-08

2011-12-08

Lill Älskling Duschar <3
 Hade en super mysig dröm inatt ! Drömde att jag (ensam, vet inte vad John gjorde faktiskt) men jag var iaf på förlossnings avd, och födde fram en super fin liten Clara =) Gjorde inte ont alls och hon var så fin, mörkhårig och ljusa ögon. John kom efter allt var färdigt.. Helt sjukt, vet inte varför jag drömde om de faktiskt, men var jätte mysigt iaf ! =)
Men vet dock inte var namnet kom ifrån, har ju alltid sagt Sofia till flick namn ju ! =P




   
Julkortet 2011


Blev lite deppig, hade små planerat lite att när John är iväg med flickorna på Gothia cup vecka 29 så skulle jag och Elias bo på panorama hotell som är precis vid avenyn och vi skulle mysa där.. Men nej, blir dels för dyrt och sen var där redan full bokat på de hotellet. Och visst hade kunnat ta något annat, billigare men känner inte att jag vill bebe mig ut ensam på Göteborgs gator med Elias faktiskt..

Så vad fan ska vi göra en hel vecka ensamma.. Klarar de utan problem men kommer vara ensamt utan pappa John <3 Men har någon något förslag på vad man kan göra under den veckan så är det bara att komma med de, vill ju inte bara sitta hemma, utan vill komma ut och mysa riktigt ! =)


Idag har vi annars Äntligen fått träffa fina Emma Lykke-Li & Tilde ( Så sugen man blev på en liten bebis, när man höll söta lilla 6 veckors Tilde =) ) Sophia Arvid Therese och Wiggo. Var längesen ! Men alltid lika trevligt =)



Att göra listan för imorgon är lång nu
  • Ringa lär centrum så jag kan på börja en ny kurs snart igen
  • Åka till Lund för att växla pengar, inför vår Köpenhamn resa i helgen. =)
  • Köpa JoJo kort
  • Försöka klura ut hur man bokar tid för besiktning till min bil

Ja den var kanske inte så jävla lång men ändå.. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar