2011-12-02

.. :'(

Får gnälla ut mig någonstans...

Kan inte sova inatt, skitet med min jävla skit höft har kommit tillbaks..

Tabletterna hjälper fan inte mot de heller..


Vet inte om det kommit tillbaks nu när jag börjat träna, har gått rätt mycke på sista tiden och tränat hemma. Men de får jag tydligen inte göra..


Förstår inte vad jag ska göra, de gör ont om jag inte tränar de gör ont om jag tränar..

Är detta verkligen mitt liv numera..

:-S känna mig som en halt 80 åring :-(


Vad har jag gjort egentligen.. Och enligt läkarna så har det bara precis börjat.. :'(


Ibland hatar jag allt, blir så trött på att ständigt ha ont någonstans.. :'(


Är tacksam för att jag har vissa ljusglimtar i mitt värdelösa liv ändå, ligger sidan om två av de personerna jag älskar mest av allt på hela jorden! Lyssnar på deras djupa andetag ..


Nu har jag beklagat mig tillräckligt, ska sätta igång en film och hoppas på att natten snart tar slut!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar