2011-12-19

Julvecka!

Ja nu har den börjat, julveckan bara fem dagar till julafton!


Och jag börjar bli lite orolig då jag kommer närmare och närmare tanken på att jag ska hålla i allt. Och göra mat och fixa stämning och allt här hemma på julafton.. Har jag kanske tagit på mig för mycke..?

Det får vi helt enkelt se på söndag :-)


Idag jobbade jag min sista dag för detta året! Blev en heldag, med en sur och butter kär#$@ing. Så det har varit en lååång dag!


Nu har jag nattat min underbara son, han är det bästa som finns <3

Väntar på att älskade mannen min ska komma och lägga sig också <3

Helt otroligt hur man kan sakna två människor så mycke under en dag.


Kommer ständigt på att jag verkligen inte klarar av att leva utan mina två underbara killar<3


Imorgon är det besiktning utav min bil, vi får hålla tummarna på att den går igenom, annars har vi problem i vinter :-P så håll tummarna!!


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar