2011-12-15

Taaavloor =)


Sitter här och kollar läget !
inte ofta jag sitter vid datorn nu för tiden faktiskt. Men har hittat tavlor som jag vill ha och de är lättare att se dom på datorn. 

Ja, ja jag vet dom är rätt barnsliga, så därför vill jag ha dom till Elias rum =D Problemet med dessa tavlor är att dom kostar (minst) 500 kr st. Såg en på outlet i Höör för 3000 !! =S 
Och så gärna vill jag inte ha dom ;) Så gör en fuling och framkallar och förstorar dom istället ^^

Men de blir efter jul !





I helgen ska vi på kalas, hämta kök och mysa John ville såga upp det sista i dörr hålet in till det nya me..

Eliasen börjar nog bli sjuk.. Han hostar lite och är hes och förkyld.. =/ Hoppas de går över snart !

Det är som ett mirakel
när ett barn har blivit fött.
- ut kom en liten mänska
som ingen förut mött!

Ett spädbarn är så vackert
och dess doft helt underbar.
Och det är nåt visst med blicken
som är sällsamt vis och klar.

Från den stund man tar emot det
blir inget mer detsamma.
För ett barn förändrar livet
för sin pappa och sin mamma.

Ett sånt hav av ömsint kärlek
som plötsligt väller fram
för detta lilla under
som ännu vägs i gram <3

Hitta denna dikten och tycker bara den är så fin.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar