2012-01-11

Ångest.....

Idag har jag haft en väldig ångest.. 
Ångest över att tiden med hela långa dagar ensam hemma med Elias börjar ta slut.. 
Han ska snart börja på dagis, och jag ska börja jobba nästa månad.. 
Klart John går ju hemma februari med Elias, och de ska bli jätte skönt dom behöver lite egen tid med varandra <3
Men sen jobbar vi båda och stackars Elias kommer vara på dagis.. =( 



En liten Elias är född <3


Jag vill inte, jag VILL verkligen inte !! 

Nojar också över att vi fortfarande inte har fått någon plats, vi vet inte var han skall gå.. 
Allt vi vet är att den 5 mars så ska han inskolas..
Kommer ihåg när vi ansökte om dagis plats, de kändes så långt bort.. 
Men faaan nu är ju snart här... =(



En liten Elias, i förra veckan <3


Imorgon ska jag till Eslöv, få min delegering och redan på söndag börjar jag gå sidan om i hemtjänsten! Skönt att det är igång, att veta att jag har något och inte är arbetslös längre. 
Men hade gäärna varit mamma ledig med Elias ett tag till för han är ju så liteen fortfarande.. <3


1 kommentar:

  1. Har följt elias utveckling via bilder och kommentarer på facebook måste säga att du är en braoch duktig mamma. du ska se att det går bra med dagiset också!Lycka till !
    Kramar Harrieth

    SvaraRadera