2012-02-20

Nu..

Jaha.. Verkar som om jag får ihop mina timmar denna månaden iaf, hoppas på att de kommer gå lika bra i framtiden också!! 
Vill ju vara på de området som jag börjat på Billinge/ Stehag, där känner jag mig hemma på något sätt =) 

Menmen vi får se hur tiden urartar sig.

Förra veckan fick jag ihop 58 timmar ^^
Lagom vecka ju ! ;)

Idag har jag varit ledig ! 
Blev en runda till förmedlingscentralen med John och Eliasen <3 Fick inte handlat något speciellt men vi kom ut iaf ! 
Var en runda nere hos Syon med och fick ansökt om en ny kurs, var på tiden jag vet, men nu är det gjort. Börjar den 12 Mars med kursen Människan socialt och kulturellt. Mycke teori sa hon... KUUL.... =( 

Nu sover båda grabbarna här, jag ska slänga mig i soffan och ta det lugnt. 
Imorgon ska jag på det igen, 7-13 i eslöv sen 14.30-19.30 i stp 



Lilla tjockisen i Juni -11 tror jag.
Lilla älskling <3





Vissa dagar är svårare än andra... =(
<3 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar