2012-03-30

2012-03-30

Har inte sovit mycket inatt.. Elias har hållit mig vaken. Han somna som vanligt när det är dagis vid 19. Sen han somna har han rumlat runt i sängen och inte fått ro.. Vid 22 kom han in till oss och inte heller där kunde han finna ro.. Så har rumlat runt inne i vår säng och på så sätt hållit mig vaken också.
När väckarklockan ringde ville jag kasta den i väggen och försöka somna om igen bara..
Meeen nej.. Jag gjorde mig inordning för jobb och gick sen på att börja fixa Eliasen.. Men han var så ledsen, så trött, utmattad, kändes som om han hade ont någonstans som han vred på sig ( Fortfarande), så jag vabbar idag, gav Elias en alvedon. 
Och de räkte minnsan, för nu springer han runt precis som vanligt ! Retas lite med mig som han brukar ;) 

Idag vet jag inte vad som händer annars faktiskt ! 
Kanske ska umgås lite med käre John, känns som om vi aldrig hinner de nu för tiden.. 
Han har ju fotboll tis-tor sen en dag på helgen med och jag vill gärna träna minst en dag i veckan.. Ja sen kanske han börjar spela korpen och de är måndags kvällar.. =S 

Så ja.. =P

Oooh!! Vi hade förresten 4 års förlovningsdag i måndes ! =D
<3<3

Jag Älskar Dig
   
Jag Älskar Dig




 Nu ska jag plugga lite och kanske baka och kanske städa lite innan lillefisen vaknar. För då ska vi gå ut i den friska luften ! =) 
Eller så kanske jag bara sätter mig tillbaks i soffan och tycker synd om mg själv, för jag har så ont i min magen idag.. Tänka sig att träningsvärken kommer efter andra dagen. Kände inget igår... =/
Men de är väl "skön" smärta, för jag vet jag varit duktig ju ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar