2012-04-06

2012-04-06

Satt och räkna ut lite igår, kom fram till att förra månaden gick Elias på dagis i 81 timmar, snitt tid per vecka har varit ca 38-40 timmar. Och de är helt okej, kan de hålla sig där så är jag jätte nöjd ! =)

Har haft jobb hela veckan, enda lediga dagen jag har är i dag ( fredag).
 
Idag har vi haft fin besök utav familjen Lindell, eller det saknades två. Men de var trevligt ! Grilla korv till lunch sen stanna Alex, Linus och Michelle kvar och hjälpte oss att sortera bland allt bråte som ska slängas sen.. Och sen fick dom även följa med John under huset och kolla =) 

Nu har jag varit duktig och skrivit första delprovet i min kurs, får vi se hur resultatet blir sen när dom rättat det åt mig. Alltid lika spännande !


Jag vet att jag kanske tjatar, men jag sitter här och kommer på mig själv att bara stirra på Elias, med ett jätte leende på läpparna. Jag ser på när han leker och springer omkring <3 Han är så fin, helt fantastisk liten människa.. Helt egen liten människa, som jag har varit med och skapa!
 HELT otroligt när man tänker på de, men vi har skapat denna fina unge pojk ! <3
Och sikken aptit han fått sedan dagis med, han äter stora portioner och gärna hela tiden ;) Så de är skönt faktiskt, han har också blivit jätte duktig på att äta själv. Jag är stolt över min lilla Elias <3
Och nästa vecka är det dax för hans 18 månaders kontroll på BVC. Ska bli spännande ! =) 





Menmen, jobb B/S imorgon och sen på söndag är det i Staffanstorp. Ska bli mysigt på söndag också efter jobb för då ska vi på påsk mys med Johns familj! <3

 Men nu ska jag försöka mysa med min alldeles egna fina familj <3 
ha en trevlig helg alla där ute ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar