2012-04-22

2012-04-22

Idag gratulerar vi kära lilla syster Liza och kära moar på deras födelsedag!!


Här varit en händelserik helg.


Jag jobba fredes sen körde jag och Elias till Cissi i lund. Dit Pernilla Angelica Emmelie och Devin också kom mös åt god middag och tårta! Eftersom både Emmelie och Cissi fyllt år i mars/april. 

Pernilla klippte mig också!

Så Skönt!


Sen i lördes kom fam Tjörnarp och hjälpte oss i trädgården några timmar och sen vidare till moar som hade kalas! Blev också god middag och tårta där!


Nu idag har John fixat lite ute i trädgården och jag har fixat inne och även pluggat lite...

Och sen kalas i lödde för Liza. :-)

blev dock tårta där först och sen middag på MAX ihop med Carola, Hampus, Mor, Lotta, Liza, Linus, Fredrik och Stefan.

Mysigt!


Men nu är vi påväg hem!

Blir en paus i kalasandet för en vecka eller något nu, tills min födelsedag den 1'e.

Sen drar kalas hjulet igång igen ;-)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar