2012-10-02

2012-10-02

Jaha då sitter man här igen.. 

Känns så ensamt här hemma just nu, John är iväg och spelar fotboll och Elias sover.. Till och med bebis i magen sover =P

Så vad gör man då när man äntligen får lite egentid.. Jo man sitter och längtar efter att det ska bli lite liv och rörelse igen =P 

Har gått och blivit väldigt ullared´s sugen nu, är några som jag vet som varit där eller som ska dit snart, och jag vill också !! Nästan så man längtar dit nu, tråkigt att det är ekonomin som säger nej bara.. 

Men men den får vi se om de kanske blir ändring med nu, ska inte hoppa i taket än men verkar som om jag får lite mer timmar nu, i form utav ett schema ^^ 
Men som sagt, inte dax att hoppa i taket än, ska in och prata med folket på onsdag, så tills dess håller vi tummarna! 


Hittade lite ego bilder på mig som jag bjuder på ikväll, någon gång får man ju göra de med eller.. ;)







 Nu ska jag mysa ner mig ordentligt i soffan med tända ljus, fram tills John kommer hem och tänder taklampan och blåser ut mina fina ljus och ändrar hela mys stämningen med fotboll på tv.. Blää.. =P

Ha en trevlig kväll alla ! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar