2012-11-27

Fan =P

Ringde barnmorskan ang glukosbelastningen och hörde om jag kunde göra den trots att jag var förkyld.. Och de kunde jag ju såklart =P
Samtidigt som jag vill ha den gjord så vill jag ju helst slippa den för den är ju så jäkla räli ;)
Får se vad hon säger imorgon om sjukskrivning också.. Har börjar sova skit dåligt igen, ryggen jäklas med mig... Hade hoppats på att slippa bli sjukskriven och köra på senna sista månaden också, och sen hoppas på att jag ska få havandeskapspenning istället. Så vi får väl se vad som händer.

Idag skulle John jobba över också så jag och Elias har en låång mysdag framför oss, kanske en runda till förmedlingscentralen eller kanske Nova fick ju lön igår ^^ men ska ju ha lite till Ullared på fredag med ;)

Ha en fin dag alla =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar