2013-01-15

2013-01-15

Idag egentligen om inte ul ändrat datumet så skulle det vara 1 månad kvar tills bebis kommer, men nu får jag vänta några dagar till tills jag kan säga de ;)

Men herregud, nu börjar de bli verklighet för mig att snart kommer det en bebis... Snart kommer det värkar och vatten avgång och lustgas och ont och blod och hela detta köret... =S
Och jag börjar bli lite nervös helt ärligt.. =P men de kommer väl gå bra, hoppas jag.

Men kommer man ihåg allt som ska göras och alla tecknen och hela de köret...?! Haha låter konstigt, när man har barn redan så borde man ju minnas allt, speciellt eftersom Elias inte är så gamma, men nej.. Tror jag glömt det hela, eller så kommer det automatiskt tillbax sen när bebis är ute ..

Åh! Jag fick en super mysig babyshower i lördes =) massa lekar, super goda kakor, presenter och skitsnack! Tusen tack kära vänner och syster för att ni ordnade den till mig! ♡♡♡♡









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar