2013-02-17

2013-02-17

Nu sitter jag vid ett utav borden på skattkammarön med en sovande Sofia.. Killarna har sprungit iväg för att leka =)

Nu är det bara två dagar kvar till jag skulle föda egentligen.. Känns fortfarande lite konstigt att allt är över..
Det är super skönt att slippa den stora magen och allt de jobbiga och äntligen ha en fin prinsessa i famnen istället.
Tänkte härom dagen på hur fort man faktiskt glömmer bort allt vad graviditet heter..

Jag minns knappt känslan utav den stora jobbiga magen =P kommer ihåg att förlossningen gjorde ont som fan (!!!!!) denna gången men mer minns jag inte med den heller.. Rätt konstigt egentligen.. ;)

Åh mina kära vänner har ju också fått en prinsessa också förtidigt, hon skulle först komma i mars, men valde att komma i fredes istället. Stort grattis igen till er dotter Emmelié & Jonny! <3

Är lite nervös inför tisdag nu, då ska jag lämna Elias på dagis för första gången sen Sofia kommit.. Vet inte hur han eller jag för den delen kommer reagera på det.. Jag och mitt dåliga samvete kommer fram igen.. Men hoppas på att han ska tycka det är skönt att komma tillbax och leka med vännerna och få rutinerna tillbax igen..

Ajja nu får jag gå tillbax till att titta på killarna när dom leker och Sofia när hon sover gott!
Ha en bra söndag kära vänner och alla ni andra ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar