2013-06-16

Helgen

Ja denna helgen har varit aktiv kan man ju tycka! :) 

John har varit iväg både lördag och söndag och spelat boule så åter igen har jag varit ensam med mina bebisar <3 

Men vi sitter inte stilla inte, i lördes åkte vi till center syd för att hitta byxor till tjockis mamman här. Och tro det eller ej men jag hittade 3 (!!!!) par. Haha herregud så deprimerande att köpa dessa cirkus tält men nu har jag jeans som passar iaf ;)

Men herregud vilken eloge jag ger alla ensamstående föräldrar där ute! Bara ev så lätt grej som att åka till affären och kolla kläder blev ett väldigt stort projekt.. Så heja er ensamma föräldrar!! 



            Älskar mina tröttfisar <3



Idag har vi varit på tosselilla. 
Jag barnen, moar, Lindell's barnen,fam  Svensson, fam Hellberg Jocke Jauqline Sulan och några till. Blev en trevlig dag, trots ösregn och lite sura miner ifrån Elias. Är glad jag valde att följa med dit ändå! =) 


Nu är det ny vecka imorgon, nya tag, IDIOTISKA nya timmar på dagis =S 

Räknar ner dagarna tills John's semester och resan till Bornholm =)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar