2009-07-13

Lite av varje..



Var på Vhen med mina syskon och Mor. En jätte härlig dag. En dag som iaf jag har väntat länge på..
Tyvärr kunde ju inte alla syskonen vara med, som vanligt måste jag nästan säga.. Men de var skönt ändå. Kändes som om alla tyckte de var jätte mysigt ! Detta är då den senaste syskonbilden vi har tagit.. Den blev rätt så bra den med ! Dom brukar ju bli de ! ;)




Helgen annars har varit jätte bra faktiskt ! John och jag har verkligen mys och ägnat varandra tid. Hade en Helsingör kväll i fredes, de innebär då att vi dricker och snackar skit och myser.. Som vi brukar göra när vi firar
något stort. I lördes så kolla vi på bio och åt sen på jernkällaren i höör, en jätte mysig resturang. Sen nu i söndes så var jag med mina syskon som jag me älskar att umgås med.

Helt enkelt en helt underbar helg !

Ska se nu, kanske om de blir bowling imorgon med vänner sen Göteborg och liseberg med Maria Jocke och Matilda på onsdag-torsdag. Sen lite semester med John tills sönda sen flyttar jag ju till kävlinge och börjar på min kurs på måndagen den 20 / 7 .
Full späckad semester, men de är rätt skönt de med så man inte bara går och väntar tills jobb ska börja igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar