2009-07-11

SEMESTER



Japp Japp, Nu har jag 3 veckor välförtjänt semester ! =D
har nästan planerat hela ändå.. Ska iväg med John på bio idag till exempel sen blir de Göteborg med Maria & Jocke och de blir hus passning i Kävlinge och körkorts tagande *håller tummarna på de iaf..* Och ska försöka hinna med och leka något med sniglarna och Josephine iaf ! :)
Ser faktiskt fram emot huspassningen.. Ska bli skönt att vara ensam och bara tänka på sig själv ett tag sen får ABSOLUT familjen Olm-Evbäck vara hemma de är inte så jag menar ;) Ska bara bli skönt !

John ligger och sover nu, måste vara jobbigt att vara så gammal, vi drack lite öl igår och han vakna lite tidigare och väckte mig så klart, när jag sen äntligen har vaknat och stigit upp, jo då vill han sova en timme.. :S menmen ..
Ska kolla på baksmällan ikväll. Sen blir de Vhen med syskonen imorgon!
Ser verkligen fram emot de med, hoppas vi kan hålla sams den tiden vi är där iaf.. Ska bli skoj !
För som jag skrev till Lotta så kan man bråka med alla hur mycket som helst, men när de verkligen gäller och man står där helt ensam och utlämnad, så finns familjen alltid där och stöttar och hjälper. De tycker jag att vi har gjort och vi är tomefan skit bra på de !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar