2010-02-16

2010-02-16





Kanske ska man inte hoppa i taket än som alla uttrycker det, men jag är faktiskt lycklig över detta redan. Och det var längesen jag kände mig fullständig och lycklig, men tack vare John och lite öde så kanske jag är på bättrings vägen.. Kommer aldrig någonsin att vara fullständig längre, kommer alltid att fattas en bit av mig.. Men detta beskedet känns ände skönt som fan
!! Nu är det bara att hålla tummarna för att huset ska bli sålt och vi ska hitta vårt drömhus igen och flytta in och allt blir hur bra som helst! Har en som ska komma på visning imorgon, när vi är och jobbar så de blir väl rätt spännande och höra vad hon har att säga om de.
John stack ifrån mig kl; 05 imorse. Och kommer hem förhoppningsvis imorgon kväll men dom viste inte hur lång tid de skulle ta.. Jävla radiomastar som ska byggas överallt.. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar