2010-02-17

2010-02-17


Att höra dig säga dom orden.. de hemska speciella ordet som man inte får lov att säga, som inte får lov att finnas.. Du får inte ha det.. Jag vet inte hur jag ska göra hur jag ska reagera allt känns så konstigt.. Varför du, hade jag kunnat så hade jag bytt med dig.. Förlåt för att jag inte kan göra något.. Älskar dig men kan inte göra något för att hjälpa dig..

--------------------------------------------------------------------------
Sitter och läser igenom lite av en gammal blogg jag haft.. Fy fan för hur vi alla kände vid den tidpunkten.. Vi mår fortfarande skit dåligt allihop, men den tiden, de beskedet de ögonblicket.. Freddies Liv.. Han fick reda på att de skulle ta slut inom kort.. Vi fick reda på att vår bror, vår familj kommer saknas en bit..
HUR FAN KAN MAN HANTERA DE PÅ ETT MÄNSKLIGT RÄTT SÄTT ?!

Vet att det är försent, att de inte är någon mening med att bli sur på världen för den tog min bror, varför denna sjuka sjukdommen CANCER skulle slå ner i min bror..
Men vem kan klandra mig egentligen..
--------------------------------------------------------------------------------

Sitter här ensam då tänker jag och läser och drömmer mig bort..
Längtar tills John kommer hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar