2010-02-26

2010-02-26


Tattoo your name across my heart So it will remain Not even death can make us part <3<3

Sitter här hemma nu och bara väntar ut tiden.. Är spännande saker som händer idag, känns rent konstigt nu.. hihi men konstigt på ett kul sätt, på ett efterlängtat sätt. Kul att de är så många i familjen som vill involvera sig me, känns lite lättare då på något sätt..

Längtar lite tills nästa helg då jag ska berätta min hemlis för sniglarna! <3
Se vad dom tycker..

Mår inte helt hundra idag heller..
Men ska jobba i helgen ändå annars får jag skäll.. =P
Skrev på papperna för Audin igår så nu är jag stolt ägare av min första bil som råkar vara en Audi 80. 2.3 E ^^ Me like!


Hittade ett brev från Felicia i bilen , som Freddie fått på sin födelsedag när han var på sjukhuset. Fick tårar i ögonen verkligen..

"Freddie, jag älskar dig så mycket att jag vill ha cancer istället" "Du är söt utan hår, men när du har hår också"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar