2010-02-20

2010-02-20

Far´s födelsedag idag ! Grattis på dig!

Sitter här ensam idag igen, John trotsade vädret och körde till Åstorp för att spela boule. Så jag passar på att läsa lite bloggar, bland annat de tre bloggarna som fick mig att starta denna från början, Ulrika Hanne och Sabina. Läste deras bok i samband med att Freddie var sjuk, och dom tre hade också cancer på olika ställen i deras allt för unga kroppar. Hanne dog tyvärr redan under tiden boken höll på att skrivas.. Sabina gick mars -09 och läste att tyvärr Ulrika hade gått bort nu i dagarna.. Tänker på deras familjer och sen tänker jag tillbaks på min och på Freddie. Hur jävla stark han var för oss alla andra, han visade aldrig att han hade ont under sin sjukdomstid.. Han skratta, skämta och försökte få alla oss andra till att må bra för en stund..

Och nu när jag sitter här, kommer jag på mig själv att torka mina våta kinder om och om igen.. Spelar ingen roll hur lång tid de går .. Eller hur mitt liv förändras, mina kinder kommer alltid vara våta av salta tårar som rinner av saknaden till dig Freddie.

Världen är tyvärr en orättvis plats... Men om vi alla lägger manken till och försöker sponsra med så mycket vi kan till cancer forskningen så kanske vi en dag kan se den som besegrad.. De är en sak jag hoppas på i framtiden iaf!



www.slide.com/r/D2ikxsMB7D9vMB0-awVLq5XwXHTNjo1W?previous_view=mscd_embedded_url&view=original

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar