2010-03-25

2010-03-25


Vecka 12
Barnet:

Ögonlocken har kommit
Huvudet fortsätter att växa tillsammans med ytterdelarna av öronen och ögonen. Hjärnan går igenom en väldigt viktig utvecklingsperiod just nu.
Början till permanenta tänder är under utveckling.

Nu kan fostret svälja.

Tarmarna sjunker sakta in i magen eftersom det finns mer och mer plats för dem nu.


Mamman:
Kolla in de nya brösten! '

I slutet av den här veckan bildar moderkakan och fostret mer progesteron och östrogen än du och dina äggstockar. Det kan innebära att du nu mår bättre, om du har mått illa. Åtminstone finns det hopp om att du ska må bättre under de veckor som följer.


Livmodern fyller nu upp ditt bäcken och börjar växa upp mot magen. =)

----------------------------------------------------------------------------------------------


Det är fruktansvärt spännande, liiite jobbigt med humörs vägningarna bara.. Ena sekunden är jag glad nästa förbannad nästa jätte lycklig för att sen bli fruktansvärt ledsen .. MEN ÖVER VAD?! Kan man fråga sig..


Drömmer mardrömmar om att John lämnar mig för en som inte är lika fet och krävande som jag är.. =( MEN de är faktiskt lika mycke hans fel att jag är fet och blir fetare och så.. Han är inte helt oskyldig i detta... Men tänker ändå tanken, antingen otrogen eller så lämnar han mig.. =(


Sen till något helt annat så är min far i Sverige igen.. Får se hur de går.. Var ju inte speciellt lyckat förra gången han var hemma, för ja.. mer än 1,5 år sedan.. Menmen. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar