2010-03-31

2010-03-31


Jaha då har man gått in i vecka 13. Veckorna går som dom ska här och allt känns bra! =) Oron som jag länge haft har börjat släppa lite nu faktiskt, och jag börjar se klarare på att vi ska få en bebis och de (förhoppningsvis) inte kommer gå snett.. Känner mig uppsvälld som en gris och är tröttare än trött hela tiden, däckar vid 20.00 eller gjorde innan, har börjat bättra sig lite =P

Har träffat faren 2 gånger sen han kom hem från Spanien, han åker igen på fredag natt. Men de har varit trevligt, för de har varit de flesta av oss syskon och far som har varit hos farmor bland annat. Alltid lika trevligt att hälsa på lilla farmor.. =) Menmen..

Nu sitter jag och försöker spåna ihop de sista till syster ysters födelsedag på fredag, inte de lättaste måste jag säga eftersom jag är TOTALT värdelös på att komma på sånt. Men jag gör så gott jag kan och hoppas de räcker.. =)




Gla Påsk på er alla förresten!

1 kommentar: