2010-04-19

2010-04-19


Jaha, moren min bjöd till på 50 års fest i helgen.
Blev trevligt trots att man var nykter, så jäkla störigt att alla ska nolla eller så och ha stora fester de året jag inte kan vara med..
Och då ska plötsligt ALLA ha fest =P
Jäkla människor, hoppas ni gör något liknande nästa år, om inte för er skull så för min ! =)

Annars har de väl inte hänt något så direkt i helgen, hade mysdag med honey i går, och de är ju alltid lika trevligt! <3 ra ="P">

Sen har vi kommit fram till att vi ska ha en lugn valborg i år, blir den fösta på jag vet inte hur länge. Vet inte vad vi ska göra eller så, men lugn kommer den vara. Ganska skönt ändå, då är ju John vid medvetandet på min 21 års dag iaf, för de kan man ju inte såga att han var på min 20 års dag .. =S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar