2010-04-14

2010-04-14

Det är den 14 april redan ! Herregud vad tiden går fort.. =S

Menmen, bråka lite med honey häromdan.. Läste att de faktiskt är mycke lättare med de mesta om man är gifta innan man får barn.. Så jag lade fram min ide om att vi skulle gifta oss! Och han ville såklart! ToppenToppen, MEN det störiga är ju dock att jag inte tänker byta efternam. Har sagt de hela tiden, jag är född Brobeck och kommer dö Brobeck, kan dock tänka mig att ta han namn också, har ju trots allt kommit överens om att vårt barn ska ha båda. Men Nej, de vill inte han, utan ska vi gifta oss så ska jag ta hans namn och därmed basta. Och när jag ändå tar hans namn så behöver ju barnen inte heller heta Brobeck. Jag är kanske tramsig, men jag har sagt de hela tiden så jag har inte ändrat min inställning på något vis..

Blir så jävla ledsen, vad fan spelar de för roll, när jag har gått med på att ha båda namnen.. Fattar inte vad de är för fel med de.. Varför mitt namn är så jävla hemskt.. =(
Jag vill ju verkligen gifta mig en dag.. Och de vill han med.. Men för varje disskussion vi har om de känns de som om den drömmen försvinner längre och längre bort.. ='(

Är i vecka 15 idag, och magen har börjat puta ut lite grann.. Känner mig som en fet kossa... Som alltid är antingen sur, trött eller ledsen.. =/ blää..
Chefen har kommit hem från semestern nu med så snart är de dax att ta tjuren vid hornen och berätta för henne med.. Vet inte hur hon ska ta de dock.. menmen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar