2010-05-28

2010-05-28


Tänd ett ljus för allt du tror på
för den här planeten vi bor på
Tänd ett ljus för jordens barn..



Nu är de fredag äntligen, nästa vecka är min favorit vecka, för då jobbar jag bara tisdag, fredag lördag sönda måndag. Så gött med ledighet !!

Är i 5é månaden nu ! Känns bra!
En på jobb fick en fin liten tös nu i förra veckan, helt underbart. När man ser bilderna så vill jag bara att tiden ska gå fortare så jag kan få kela med min fina lilla snart.. <3>

Har skit ont i höft, allt är värdelöst, för hela jag blir trött och sur och grinig över den. Kan inte sova på nätterna, kan inte gå på dagarna, fan de tar ungefär 10-15 minuter för mig att ta mig upp ifrån sängen på morgonen, för de gör så jävla ont så jag måste ta de försiktigt och fruktansvärt lugnt.. =(

Vet verkligen inte vad jag ska ta mig till, för de känns som om de bara blir värre och värre, när jag har pensionärer på jobb som är mer rörliga än mig, då är de något som är fruktansvärt fel.. Men vad ska man göra.. ? !
Kan ju inte rönka eller ta starka mediciner förrens efter barnet är ute, så jag får väl lida i några månader till.. och hoppas att de löser sig själv antingen innan eller förhoppningsvis efter..

Menmen, kanske leka med syster yster imorgon !!! =)
Och sen sönda så är de ju dax för kalas för pumpkin love som blir 25 år ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar