2010-05-18

Ultraljud =) 2010-05-18


Var på vårt första ultraljud i måndes. Var helt underbart att se, mina ögon slutade inte rinna.. Man tänker inte så mycket på de innan, men nu när jag sett den lilla sprattla runt där i min mage, envist sprattlat runt, så blir allt så mycket mer verkligt..

Har den filmen i huvudet där jag ser han/hon som sprattlar vilt med både ben och armar och de lilla hjärtat som bankar på för fullt.. Ett litet liv, vi har skapat ett liv som växer inom mig..
Helt fantastiskt !

Och såklart så är de ju mitt barn så envisheten har den redan fått, då barnmorskan skulle mäta och kontrollera huvudet så vägrade han/hon det. Den skulle ligga som den själv ville och inte på något annat sätt.. Var där inne sammanlagt kanske en timme, men nej, fick en ny tid på fredag. (HA HA ) Och de gör mig absolut inget alls, för jag längtar redan efter att få se min fina lilla älskling igen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar