2010-06-03

2010-06-03

Jaha...
Detta är min sista lediga dag nu.. Måste njuta ordentligt..

Satt på vårdcentralen en timme ungefär igår, för att få reda på att de provet jag skulle göra kunde inte göras efter kl.10. =@ Blir man arg då eller.. När läkaren jag var hos sa kom du in vilken tid som helst och ta proven bara.. Hatar den vårdcentralen..

var ju så vackert väder så jag stack in om Freddie en runda! Jätte fint när solen står på <3 Måste nog bara plantera lite blommor så där inte ser så tomt ut .. men de löser sig!

Sen fick vi målat igår med, så nu är vi färdiga med huset, ska bara röjas upp utanför nu.. Här ser för jävligt ut. Plocka ner ställningen bara men nu finns där en massa bråte sen förra taket som ska skeppas iväg till tippen..

-------------------------------------------------------

Nu blir jag sjukskriven på halvtid, ska se om de kanske hjälper. Kanske är de inte lika tungt då.. har en månads sjukskrivning så vi får se, annars får vi gå över på heltid, vilket är tråkigt. För jag har mer att ge, mycke mer, men min höft vill inte.. Hur får man den till att ändra sig egentligen.. ?

------------------------------------------------------

Malmö på lördag då! Trevligttrevligt, ska träffa lite tjejer från gymnasiet. var ändå två år sen sist så mycket har hänt. Tradit att jag ska jobba på söndag bara och att jag såklart blir den enda som inte dricker, konstigt... hehe menmen ska nog bli trevligt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar