2010-06-07

2010-06-07


Jag har tänkt, att jag vill faktiskt färga mitt hår svart igen.. jag vill verkligen göra de.. Sitter och tittar på bilder från förr, där jag var så fin. Svart vackert hår.. Nu får jag stå ut med detta fula jävla pisse blonda skitet.. Som jag inte trivs i, har aldrig gjort de, därför färgade jag de brunt.. Som också var för ljust så jag färga de svart och de har aldrig varit finare ! Men... Vad är väl en bal på slottet... =(
Sitter hemma nu, har haft min första halva dag, den blev lite strulig i och med jag inte vet hur de blir, kanske skulle de bli måndag till fredags arbete för mig. Ledig alla helger, hade inte de varit skit skönt! Blir som när jag jobbade i Kävlinge, lite längre dagar bara.
Har jobbat i helgen.. Har väl gått okej, har så jävla ont i höfta jävelen bara.. =( Och så skulle jag gå upp till en dam på tredje våningen, utan hiss, 3 gånger per dag.. =S Tur att de inte är min jobbe helg så ofta.. Förhoppningsvis inte mer innan bebis är ute! ^^

Men hur gör jag med mitt hår egentligen.. Blir så trött.. Raka av de kanske bara så är där inget att störa sig på! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar