2010-06-11

2010-06-11

Jaha.. Då var man en vanlig knegare som jobbar måndag till fredagar nu mera.. Och så endast 4 timmar om dagen. Skönt att jag får slippa helgerna faktiskt, dom är drygast.. Och sen blir jag förlängd till siste september, så jag hinner jobba på Hemvården Rosengården 2 år innan jag slutar! God merit! =) 
har varit spännande, lärorikt, otäckt, ledsamt och jävligt roligt !


Min läkare ringde idag med, berätta att mina värden inte var speciellt bra.. Fråga om jag verkligen hållt mig borta från allt med mjöl, OCH det har jag gjort, har inte fuskat på över ett halv år. Så istället får jag knapra godis för 300 spänn .. Helt sjukt vad dyrt.. =S

Nu ska jag läsa min nya Elvis tidning som kommit ! 
Sen försöka tvinga med John och gå på bio, nya med Freddie Krueger är ute nu ju !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar