2010-06-22

2010-06-22

ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLT SOM HAR MED DETTA JÄVLA SKIT KUNGABRÖLLOPET NU! KAN VERKLIGEN BARA SPY PÅ HELA JÄVLA KUNGAHUSET OCH DESS STAB ! 

Vad har hänt i resten av världen undertiden all media kretsat kring dom, dom som ska vara "vanliga människor" Och "Sveriges ansikte utåt " 
Dom jävlarna tar alla våra surt tjänade skatte-pengar och köper ett stort jävla slott och renoverar och har sig, till hur många är de hära slottet till ? just nu!! 2 Jävla personer ! 
Hur många i Sverige har vi inte som svälter, som inte får pengar i tid och blir vräkta på grund av att dom inte kan jobba på grund av svåra sjukdommar.. ? ! Hur många familjer lever inte i misär?! Och skolorna och sjukvården ska vi inte ens börja snacka om. 

Och stackars Madde, oj så synd de är om henne då ! Hennes pojkvän var otrogen så hon var tvungen att "åka iväg för att må bättre en stund" Hur mycke får hon betala av alla de resor hon gjort ?! 

Jag mår också dåligt, har varit hjärtbrusten, men vafan vill jag få något här i livet så får jag fanimej göra som alla andra och lösa de själv. 
Men inte dom! Inte " Sveriges ansikten utåt " vafan gör dom för Sverige egentligen !?

Nej FY FAN FÖR KUNGAHUSET ! ! 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu när jag känner att jag fått skriva av mig lite av min illska för dom idioterna så kan jag gå vidare till något annat.. 

Snart midsommar, den ska firas i Tjörnarp i år igen.. Blir såklart i nycktert tillstånd detta året så vi får se hur roligt jag kommer ha de bland allt fylle drägg.. ;) 
Lämnat in semestern nu med, blir semester från v.30 till 32. Sen om allt går som det ska så jobbar jag måndag i vecka 33 sen går jag på havandeskapspenning på tisdagen. SHIT vad tiden går fort.. Jag är i 6 månaden, jag ska få en bebis om 3 månader.. =S Hur förbereder man sig för en sån sak.. 

Vill förbereda lilla baby-rummet nu så fort vi får hem alla sakerna men John vill vänta, han hoppas på att vi har flyttat innan lillen kommer.. Och visst de hade varit skit skönt om de vore så, men nja.. Börjar ge upp de hoppet faktiskt.. 
Vi kommer här ifrån men inte innan bebisen kommer.. 

Sen har jag ju gått ner till halvtid på jobb, så nu jobbar 8-12  måndag - fredag, och ledig lörda-sönda. Skönt skönt, men drygt bara för ja vet bara inte vad man ska göra efter 12.. hur får man dagen till att gå..

Men jajja idag får jag tillfälle att städa iaf .. Jippi.. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar