2010-06-27

2010-06-27

Har varit i Ystad idag med pumpkin. Sola och bada med pina colada.. Nästan.. Jag sola, sittandes i två timmar för jag kunde inte lägga mig så jag låg behagligt och när jag väl kommit ner på rygg fick John dra upp mig därifrån igen.. så jag satt och sola. Smörjde in mig jätte duktigt !! Förutom på fötterna, där är nu även de enda stället jag brännt mig så de gör lite små ont .. Så jävla typiskt.. =P Men de var mysigt <3

Spela lite fotbollscrocket me, nytt spel john fick i födelsepresent, rätt så roligt! 

Nu ska vi nog snart åka till orup och grilla med familjen Andersen/Römer/Lindell
myspys. 

Har fått min semester beviljad nu, så går allt som de ska så kommer jag ha semester i veckorna 30-33 och sen gå på havandeskapspenning någon dag efter semestern.. Gott ! =) 

Är i vecka 25 + 1 idag, har snart ingen navel alls kvar xD men den är mysig min tjocka mage! =)
Drömmer om förlossningar och så redan nu, igår natt så födde jag en pojke på dagen sen dan efter hemma kom vi på att där nog var en till så vi åkte in och mycke riktigt var där en flicka som kom ut . Så vi fick tvillingar på två dagar, inte alla som kan slå de inte! =) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar